Snart sambo igen..

Onsdag och jag fick precis veta att Daniel kommer ikväll vid nio. Men då är jag hos Lisen och dricker tee. (Flickor jag tar med mitt underbara glöggtee!) Så han får klara sig själv några timmar. Det är lite sjukt att jag snart är fulltidssambo igen, det är bara 3 ½ vecka kvar. Jag har ju vant mig vid att bo ensam men inget kommer gå upp mot att ha någon hemma när jag kommer hem från jobbet, någon att äta med - sova med - skratta med - leva med.

Oh jag längtar till jul. Jag längtar tills jag får köpa hem en julgran. Julpynta, det ska jag iofs göra redan nästa söndag då det är första advent. Då har jag även julmysbjudning för mina goa klasskompisar.


Kommentarer
Postat av: Tove

Iiii jag ska klä julgranen 1:a december :D

Postat av: lis the fis

ååh! längtar efter er, och ditt glöggte!

2008-11-19 @ 16:48:28
Postat av: Mattias

Rolig blogg Emma! Den har inte Daniel nämnt något om :) Står lite lite om oss snygga brandmän bara! :) Föresten så behöver du inte oroa dig för framtiden.. Jag och Daniel har redan kikat in ett par fräscha lägenheter i Lidköping ;) Så allt är klappat och klart du vet! Måste snart vara dags för din kladdkaka oxå!!



//Kram Mattias

2008-11-19 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback