Önskelista? MOI?

Nyvvaken. Helt sjukt att jag kan sova så mycket och så länge. Daniel är i alla fall sjuk nu, ingen chock direkt. Jag måste snart upp på stan och köpa lite nödvändigheter. Talet blev klart på en timma igår kväll, jag är nöjd. Ingen jävel kan ju påstå att det är enkelt att spegla en liten flicka som fick se sin mamma bli våldtagen för sju år sedan. Huuah.

Daniels mamma har bett oss om önskelistor. Det kändes tidigt, men jag insåg att det är det ju inte. Jag minns för bara några år sedan när jag skrev min lista i början i november. Jag kommer alltid bete mig som en liten fyraåring när det börjar lida mot jul. Jag hoppas den här julen blir bra... (Kan jag skriva det på önskelistan?)



(På tal om inget. Har jag sagt att de blir IDRE på nyår? Bilden ovan är från växjö, Nyårsafton förra året.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså du :) de gör vi säker då, kan inte du sjunga lite också? Det tycker iallfalla jag! Och säkert jöback också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback