Nya läsare..



Oj, ikväll är jag glad!
Jag blir alltid glad över att nya läsare hittar min blogg. Idag har en av Daniels närmsta kompisar hittat hit. Nämligen Mattias. Så himla trevlig kille, dock försöker han öppet ta med sig min D till Lidköping för att där skaffa sig jobb som brandmän. Hej&hå vad försök till övertygelse har pågått, försökt att övertyga mig. De har försökt lurat i mig en idealbild vårt liv där med hund, helt ny fräsh lägenhet och ett underbart liv nära sjön. OJOJOJ!... Sådant strunt. Vad ska jag göra i Lidköping?

Iaf Mattias, jag vet mycket väl att du skrev en blogg förut och jag tycker nu bestämt att du tar upp ditt skrivande igen. Jag kommer vara den trogen! Förövrigt så lovar jag en kladdiskaka så fort jag dyker ned till Skövde, Du får en låt tillägnad till dig så länge, jag vet du gillar den : )





Kommentarer
Postat av: Mattias

Tack för låten gumman! Riktigt grym Lasse! Ser jag fram emot kladdkaka igen då :O och du, Lidköping har det mesta ska du veta, du behöver inte vara orolig det kommer bli grymt bra ska du se ;).. Så du tycker jag ska börja blogga igen, vet inte..gansla skoj va det iof.. Ta hand om hulken tills på måndag nu! Skövde är faktisk ganska mycket tristare när Danne inte är här måste erkännas! Ta hand om er turturduvor! Kram

2008-11-20 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback