November = förändringar?

Okej, jag är lite bättre. Men jag vill vara helt frisk. Jag har sjukt svårt att andas genom näsan och känner mig fruktansvärt äcklig. Som pricker över iet så låter det även som om jag svalt en skata/kråka/fågel. Jag låter hemskt! Tanken är i alla fall att försöka få analysen klar idag. Elin och hennes vän Madde skulle titta förbi. Att dom vågar! Men de är sött. Stackars Daniel får knappt röra mig när vi ska sova, jag bara puttar bort honom när han försöker hålla om mig. Jag klarar inte av de när jag känner mig äckligast i världen. (Kan man få ett sådant pris kanske?)

Förövrigt, de verkar som om November är förändringarnas månad. Precis som förra året så händer det saker man önskar inte skulle ske. Jag vill bara se att mina nära är lyckliga, de är allt som spelar. Blir det en konstig jul i år igen måntro?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback