Mitt jobb.

Jag är chockad. Lite ledsen, inte så mycket för min egen del. Men för andras. Mitt jobb ska läggas ned, Eniro i Örebro upphör att finnas den 31/1 och det är så jävla sorgligt. Förstå alla tantisar som jobbat där hela sitt liv med nummerupplysning och som inte har något annat jobb. Eller en kollega som nyss köpt hus, som har sjuka lån & räntor på det och som nu blir arbetslös.

Fan. Det här var inte roligt.
Den här veckan har börjat konstigt, och jag verkar inte göra något rätt. Jag har inte börjat på mitt PM och jag har inte börjat förbereda inför debatten på torsdag heller. Jag ska vara Moderator, det kan verkas lätt. Men ack, skenet bedrar. Jag ska sitta i skolan hela dagen, sen träna och uträtta ärenden på stan.



Kommentarer
Postat av: Tove

Ja, gud va tråkigt det är. Tänk på stackars Marie, hörde att hennes man blev uppsagd förra veckan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback