Matilda.

I helgen kommer min Matida till Örebro, vad kan de vara - första gången sen Augusti 2006? Helt sjukt. VI ska ha det så bra. Laga god mat, dricka vin, gå lite på stan, gå ut på lördagskvällen och dricka bakis-tee på söndag. ♥ Jag har inte sett Matilda sen i Mars. Ush vilken saknad de är.

Jag har precis suttit och läst igenom alla uppgifter inför den här delkursen som vi startade igår. Och allt verkar så himla roligt! Verkligen en kurs i min smak. Ett tal i veckan var + en skriftlig uppgift. De blir hektiskt men så himla roligt. Första talet blir ett förklaringstal. Tänkte mig att börja på de när jag kommer till Daniel på torsdag. Jag jobbar bäst där..

Nu jobbar jag, snart träna (trots en sjuk helsikes träningsvärk.). Ikväll blir det middag med pappa på Efesos och sedan handboll i Idrottshuset. En himlans bra dag tror jag det här kan bli!





Kommentarer
Postat av: Tilly

Baby! Du är så söt (och så jäkla duktig som fixar skolan, är sjukt imponerad!) och det är galet hur mycket jag längtar till helgen, usch så kul det ska bli! bara umgås och mys och skratta!

Snart ses vi!!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback