Insiderinslag äcklar mig.

Jag är inte bara glad ikväll (se nedanstående inlägg), jag är så fruktanvärt äcklad. Tittar på insider på trean. Dom gör otroligt intressanta inslag men detta tar priset. Precis som amerikansk tv så lurar de pedofiler på internet genom att använda en reporter som ser ut som 13 som lockbete och sen får man se hur killar/männen erbjuder tjejen alkhol och pengar för att få sex tillbaks. De sitter halvnakna och onanerar i webcameran och ja, de blir skapligt skrämda när Aschberg dyker upp sedan i tjejens webcamera. "Aschberg undrar om du brukar göra sånt här i webcam..." skrvier hon


Jag tycker så fruktansvärt synd om de tonårstjejer som går på sånt här, eller som bara drillar dit.. Osäkra tjejer med dåligt självfötroende, eller kanske bara dålig ekonomi. Vill ha komplimanger och behöver få känna sig älskade. Det är så hemskt och hade jag en lillasyster skulle jag låsa in henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback