Förkyld Förkyld Förjävlig.

Förkyld och inte alls på topp. Dock glad efter en fruktansvärt intressant (kan man säga så? ) föreläsning. Den hölls utav en av Nerikes Allehandas redaktörer som har examen i Retorik. Vi diskuterade bloggfenomet och varför bloggandet slagit så stort i Sveige. Vi analyserat allt från Blondinbella, Schulman-bröderna och Kenza men även allt mindre bloggar. Det var högst intressant och bloggidiot som man är går ju hjärnan på helvarv hela föreläsningen. Kanske därför jag är trött? Iaf så har ni Joakims blogg här (Det var alltså han som föreläste.)


Daniel lagar mat till oss, jag försöker få bort dagens arbetspass då jag känner mig alldeles för hängig och dessutom har insett att jag snart har tjänat för mycket pengar (CSN-idioti) för detta läsår. Så jag försöker ge bort det.


(Bild som inte går att reflektera till ämnet - dock är den rolig och elin är ju lika stor bloggnörd som jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback