Ett lite mer sansat inlägg

Jag gillar mina "mitt-i-natten-full-på-vin-inlägg". De är då sanningen kommer fram. Då blir jag en sanningssökare. Efter jag skrivit ned nattens berättelser så åt jag julgifflar i sängen och tyckte att de var svårt att få någon ro och somna. Somnade kanske vid 03.30 och vaknade redan 09.00. Dagen har spenderats på Marieberg med mor och morbror.

Skäms gör jag. För idag handlade jag den andra klänningen på två dagar. NI ANAR INTE HUR FINA DOM ÄR! Men någon ska tillbaks, jag måste vara bestämma vilken. Imorgon kväll blir det Glöggmys hos mig med klassen. Jag och mamma + lillebror julpyntade och styrde så fint i lägenhet. Riktig känsla där nu!

Det verkar bli en tre-dagars-utgångs-helg. Herregud, vilket liv. Men de blir bra. Hittils har det varit billiga utgångar. Jag antar att ni precis som jag väntar med spänning på kommande natts sanningar. Det kommer. Promise.


(I brist på passande bilder - en bild som togs för exakt 2 år sedan. Martins pannband, vilka minnen.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback