Ensam.

Ensam i lägenheten. Och jag gissar att jag är på bättringsvägen. Fan vad ensam jag känner mig! De är vinter nu, på vintern ska man inte vara ensam. Man ska sitta under en filt med den man älskar, dricka varm choklad / tee, prata om julen som är på väg och pussa på varandra (om man inte är ett förkylnings-äckel!) ... och min Daniel åkte precis. Fan.

Idag har jag förmått mig att prata iaf. Det är ett plus. Jag har knappt öppnat munnen på hela helgen. Vi har pratat önskelistor och sådant som vi ska köpa när han flyttar hem. Det är sjukt att om 3,5 veckor har våran jobbiga tid som inneburit 4 olika distans-konstellationer tagit slut. Då ska vi äntligen bo tillsammans, på riktigt - utan förbehåll.

Min älskade kusin kommer ikväll.
Vi ska se på "Ensam mamma söker".
Min Malin. Henne har jag saknat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback