"You fucking broke my heart"

Sex And the City -
Helt klart den absolut bästa medicinen. Jag har sovit i stort sett hela dagen, med undantag för en halvtimma då Daniel gjort gröt till frukost och jag sa hejdå innan han drog för att spela match. (Stackarn, i det här äckliga vädret!). När jag vaknade vid halv fyra tog jag mig en promenad de 50 metrarna jag har till COOP och inhandlade tidning, två glasspaket, godis och soppa. Efter det har jag bara ägnat mig åt SATC säsong fyra.


Jag dör lite varje gång jag ser avsnittet "Baby, talk is cheap". När Carrie vill ha Aidan tillbaks, flera månader efter att hon varit otrogen mot honom med Mr. Big och Aidan skriker "You fucking BROKE my heart.". Det är så sorgligt!  Iaf, ikväll blir det film-mys, (eller ja MYS? jag är inte så mysig. jag är snorig.). Daniel har tjatat om "I Am legend" i flera månader nu så jag har tillslut gett med mig och laddat hem den.

image1057

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback