Stockholm Boogie

Ett glas vin, en matlagande pojkvän (som lagar min favorit), några okej tv-program + en hyrd film utgör en underbar myskväll. Jag behöver bara det. Vi ska se Stockholm Boogie som var filmen vi såg den kvällen vi kysstes första gången ♥ (onödigt vetande? hihi). Så himla bra film ! När man ser den förstår man inte varför man väljer att bo i någon annan stad än Stockholm. 

Hoffmaestro
och Calle Real står för den mesta musiken och tvillingarna i Hoffmaestro är även med och skådespelar. Ricard, trummis i min ensemble brukar ju spela med dom så jag tycker de börjar bli läge att fixa lite gratisbiljetter till någon konsert i sommar faktiskt!

image1065

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh den filmen har jag helt glömt bort, den är ju bara för underbar! Tack för tipset, den måste jag verkligen se om någon regning sommareftermiddag!
;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback