Sommar sommar sommar

OOOOH! Minnen för guds skull! Mtv spelar Juanes "La camisa negra" och det ger mig sådana flashbacks från sommaren 2006. Vad vi dansa till den! Det året hade så många minneslåtar. Det var sommaren med Emma, Malin och Matilda. Malin kommer förövrigt hem från Norrland om bara 11 dagar och Matilda måste jag få träffa snart! Emma däremot ska jag jobba med imorgon. Den här sommaren ska bli minst lika bra!


PS. Gud vad komiskt! Jag dör lite här. Nu kom "Hips dont lie", det var ju samma sak med den! 2006!

image1068

Kommentarer
Postat av: Matilda

Babe!
Gud så snygg du e då på bilderna från konserten :)
Och gudars vad galen den sommaren var, vi hade så jävla jäkla roligt! Saknar Robbie(fyfasiken kan fortfarande bli gråtig av att bara tänka på det) och alla dagar vi bara va och fikade på stan. Snart måste vi ses, kanske dags för mig att hälsa på hemme hos dig på kungsgatan? (håller tummarna för att Eniro ringer också)
Pussar!

Postat av: Malin

hih=) saknar dig oxå (såklart)
hoppas du får jobbet, men det får du!!!

puss o kramis

2008-05-26 @ 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback