Kungsgatan 50 A

Storstädnings-söndag här på Kungsgatan idag. Inte roligt alls när solen skiner ute och det ser ut att vara jättevarmt. Vi ska även ta cyklarna till våra kära mödrar och fira dom såhär på Mors dag. Gårdagskvällen var toppen även fast jag tycker att vi borde bojkotta Eurovision helt från och med 2009. Vi kommer aldrig att vinna, hur bra låt vi än har eftersom östaterna är majoritet och deras musiksmak är den som "gäller". Sen är det ju bara grannröstning och då blir det ju lite svårt när vi bara har fyra grannar medans östaterna har grannar precis som vi har landskap runt omkring oss. Hur många som helst!

Jag längtar till Barcelona nu. Och så vill jag att Eniro ska ringa imorgon och erbjuda mig jobb. Jag är ego, men jag tycker dom borde de - för intervjun gick så fruktansvärt bra och jag fick så mycket beröm att gör dom inte de blir jag jättebesviken. Töntigt men sant.


image1067


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback