Hotellrummet

Sitter på hotellrummet. Helt slut. Dagen har varit minst sagt spännande - rediga ändringar inför konserten imorgon har gjorts och just nu känns allt bara SÅDÄR! men de kanske löser sig. Ska snart ut och köpa med mig lite Sushi upp på rummet, sedan krypa ned under mitt sköna hotell-täcke för att sedan titta lite Sex and the city.

Justja. GLÖMT BERÄTTA! Torsdag 13.00, Arbetsintervju Eniro 118118 telefonist. Det vill jag ha! Endast två platser erbjuds och helt tokigt svåra tester måste man klara av på intervjun t.ex. geografi, samhäll och engelska. Men iaf. De blir kul!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hello=)är det imorgon ni har uppvisningen? isånt fall LYCKA TILL O HOPPAS DU HAR BLVIIT BÄTTRE o inte är lika sjuk längre=( PUSSS!!!!!

2008-05-20 @ 20:28:40
Postat av: Therese

Du var fantastisk i kväll gumman!!! Jag är jätteglad att jag följde med och fick se dig! Nu är vi på hotellrummet och ska sova, hoppas resan hem gick bra!

2008-05-20 @ 22:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback