Helg

Mysig och bra helg. Fredagen spenderades hos Daniels föräldrar efter att vi kommit hem från Skavsta. Igår dag jobbade jag ute på Marieberg åt papi och på kvällen styrdes en så bra förfest+middag med tjejerna innan Klaras vart slutmålet. Hade inte träffat dessa brudar på sjukt länge och våra förfester är alltid de bästa. Klaras var okej första timman, mycket dans och otroligt mycket folk jag inte sett på evigheter - vilket gladde mig. Men som vanligt  tappar de sin charm i slutet och de blir segt. Hursom underbart att få träffa massa folk!

Ikväll har jag tittat på en lägenhet, en tvåa på norr. Jag tycker inte om NORR, vill inte bo där och lägenheten var inte särskilt fin. Tråkigt nog. Men som tur är har jag några månader till på mig att leta innan vi säger upp den här. Vill ju hitta världens finaste! Men de löser sig, de gör de alltid.


image1046e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback