För...

För fem år sedan...
Var jag femton år och avgudade Kent, åkte på klassresa till Prag och festade alldeles för mycket för att vara 15 år.


För tre år sedan...
Gick jag i tvåan på Risbergska, blev ordförande i elevrådet, levde ett ganska stillsamt liv med dåvarande kärlek och längtade sönder mig efter min 18årsdag.


För ett år sedan...
Gick jag på studentbal, planerade inför studenten och åkte till Ayia Napa med Sabina. Låste mig även ute i Hjärsta hos mamma så att jag fick sitta på Daniels trappa och prata bort några timmar. (vilket kan vara avgörande enligt mig för vårt förhållande...)


För tre månader sen...
Längtade jag efter att det skulle bli vår och jag skulle få flytta till Daniel helt.


Igår...
Firade jag min 20årsdag med människorna jag älskar, gick på systemet och snorade som ett barn.


Imorgon...
Ska jag sova bort hela dagen så jag blir frisk

 Om ett år...
Har jag precis läst upp mina betyg klart på komvux, läst retorik på universitetet och vi flyttar till Göteborg.
(Om vi inte är i Italien för att läsa Italienska mars-juni vill säga.)


image1053
(2004.)

Jag utmanar:
Tirita Malin Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback