Tvkäll a´Kungsgatan

image971

19.30 Vänner
20.00 So you think you can dance
21.00 Greys Anathomy
22.00 Fråga Olle

Vilken underbar tvkväll det blev! Är själv hemma ikväll, Daniel jobbar natt och jag har fixat och grejjat massa inför hans födelsedag imorgon. Ska fira han imorgon bitti när han jobbat klart : ) Själv har jag jobbat hela dagen, är helt slut. (och nej jag är inte HELT seriöst med "Fråga olle", men jag tröttnar inte på frågor som "Kan man bli gravid att att svälja?" så jag fortsätter glatt att titta och känna mig som fjorton igen.)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskade lilla " fjortis".
Skönt att du kan vara med dig själv i bland. Och
sååå glad över vår fantastiska vänskap.

ÄLSKAR dig gumman!

2008-03-26 @ 21:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback