NORRLAND

Nu är jag i Norrland. Närmre bestämt i UMEÅ hos min älskade kusin. Jag var så sne för att jag inte skulle ha ngt att göra på hela dagen efter skolan förens jag skulle åka 20.05 så jag ringde och kolla om de fanns ombokningar till tidigare flyg och de fanns de! Så jag tåg flyget 14.50 och landade en timma senare. Liten och dum som jag är var jag nervös innan resan men de gick bra och jag råkade hamna bredvid en Örebroare . De gick så fort.

Sjukt att man inom loppet av en endaste timme kan förflytta sig enda till Norrland från sthlm, en sträcka som tar 12 timmar med bil. De känns lite skumt när man kliver av. Här är det massa snö och ruskigt kallt. Imorgon blir det att gå på stan med Marina (andra kusinen..) och på kvällen ska vi gå ut. Sen söndag blir deg.

Jag lägger upp bilder imorgon.
De är mysigt att vara här.
HEJJA NORRLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback