Minnen

Erbjöd mig att vara "lillebror-vakt" ikväll. Åkte "hem" till Hjärsta och lillebror kommer från träningen senare. De blir att titta på hockey och äta pizza, mys mys.


Men, de är inte helt smärtfritt jag kliver in i det här huset. Även fast två personer lever kvar i det känns det som ett tomt hus. Ett tomt hus som dock är fyllt av minnen. Jag har bott här sedan 8 års ålder, dvs. i elva år och minnena bara sköljer över mig när jag kliver in. Det är jobbigt att ta allt. Senast vi var en familj i det här huset var i somras, men de sista minnena jag har och de jag påminns mest om är sommaren 2007 i det här huset.

Jag hade huset för mig själv nästan hela sommaren då familjen reste och jag jobbade, så då bodde Daniel med mig här. Och de ger mig så mkt härliga minnen, allt var så nytt och jag minns alla varma sommarkvällar som jag väntade på att han skulle komma från fotbollsträningen. Jag mådde så bra och jag var (fortfarande är.) så nykär. Och jag kunde sitta ute och vänta på altanen i bara tröja och kjol, de var så varmt. Jag älskade våra sovmornar, då vi sov länge och vaknade av solen för att sedan äta stor frukost på altanen. För att sedan kanske åka och bada eller bara dega.

De var en underbar sommar och jag önskar, önskar önskar när jag sitter här nu att sommaren som kommer ska bli en bra sommar för min familj trots förändringar och att de ska få vara lika lyckliga som jag kommer vara när jag får bo med mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Å gumman! jag lovar att du och din familj kommer få en kanonsommar nu oxå!
All kärlek MALIN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback