Lördag

Jag är på toppenhumör idag! Min Josefini har kommit hem från Spanien efter två månader och ska nog hålla sig i Sverige ett litet tag iaf innan hon styr sig mot Köpenhamn. Så dagens planer är att först ta med lillebror på Daniels match på Bern arena för att sedan åka hem till Josse och mysa. Ikväll blir det melodifestivalmys hemma hos oss ♥


Föreställningen igår kväll var lika bra som jag förväntat mig och som alltid så blir jag så slående förvånad över min hemstads utbud på talanger. Jag skulle kunna plocka i stort sett vem som helst av mina gamla klasskompisar eller musikallinjevänner och de skulle med största säkerhet komma in på massa grymma utbildningar i Sthlm eller Gbg. Tex. Kulturama som jag går på. och de betyder inte att Kulturama har låg intagningsnivå utan snarare att alla är så fruktansvärt duktiga i Örebro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback