Heyhey.. 40 besökare.

Jag har 40 ynka besökare om dagen som jag är väldigt stolt över. FÖR jag tycker faktiskt att 40 besökare om dagen är riktigt okej om man tänker på att jag inte har någon inriktning på bloggen utan bara skriver om mitt eget liv (hejja ego-emma!). För jag skriver ju faktiskt mest för att skriva av mig och planen har aldrig varit att ha en "10-000-läsa-blogg". Sådäså.



MEN ibland undrar jag, vilka är dessa 40 personer? Jag har försökt förut och jag gör ett försök igen, de vore kul om ni i detta inlägg bara kommenterade och skrev att ni läst med ert namn : ) De är väl inte så ansträngande? Jag tror nämligen inte att jag har 40 vänner som är intresserade av min blogg..så de måste vara folk jag inte känner också.

och jag lovar, jag kommer inte analysera och tänka "Hm... varför läser den där personen min blogg, hallå?". Jag är ju glad för varenda stackare som tar sig tid att faktiskt läsa och titta in.

Så, tryck bara på kommentar här under.
och skriv ert namn. Ni gör min dag.

image941

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läser såklart din blogg. Men det vet du ju redan!
:)

2008-03-11 @ 21:10:19
Postat av: Linnéa

En tjej på Risbergska. Natur Dans...
Hoppas du mår bra :)

Postat av: Mikaela

Jag heter Mikaela. Jag dubbar också :) och har gått på kulturama.. fast musikal. Roligt att läsa om ditt liv. Ha det bra!

2008-03-11 @ 22:16:40
URL: http://musikaela.blogg.se
Postat av: Mikaela

Precis! :) jag dubbar på sun (solna+söder), eurotroll, dubberman och morgankane - så lite överallt. just nu gör jag två serier som heter ubåten ubbe och dinosaur king show, haha :)

jag flyttar inte till göteborg förrän till hösten och det ska bli grymt spännande! så för tillfället sjunger jag massa, jobbar och dansar på kulturama.

vart dubbar du nånstans?

kram

2008-03-11 @ 22:25:39
Postat av: Mikaela

Aha, dubberman. Då kanske vi ses där nån gång!

Jag dansar en underbar modernjazz på torsdagar (m-nivå) och sen balett på tisdagar, men den har jag varit rätt dålig på att gå på... Sen brukar jag dansa lite för min gamla jazzlärare på mornarna med musikallinjen. När jag då orkar gå upp tidigt på morgonen...

Jo, det kostar ju verkligen att gå på Kulturama, så jag fattar att du vill jobba. Jag gick två år på musikallinjen bara för att det var så underbart att jag aldrig ville sluta. Så, du vill typ jobba utomlands som showartist, 2entertain och wallmans eller?

kram!

2008-03-11 @ 22:44:38
Postat av: Linnéa

Går sista, så det är studenten som gäller.... ska bli oerhört skönt.
Sökte Kulturama förra året nämligen, kom in och tackade nej, men ska nog söka iår igen.
Gillar du Kulturama..?

haha, ja,.. mitt liv handlar om dans, schlager (mestadels Linda) och dans. Men ja, kul :)
Kram Linnéa

2008-03-11 @ 23:12:15
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se
Postat av: Siri

Hej Emma=) Klart jag läser din blogg, alltid lika skoj!KRAM

2008-03-12 @ 12:53:51
Postat av: Ania

Du vet att jag smyger in här ibland:D

2008-03-12 @ 15:32:09
URL: http://www.aniahellbom.blogg.se
Postat av: Malin

ja läser såklart!!!

2008-03-12 @ 17:19:40
URL: http://ananaspaj.blogg.se
Postat av: David

Jag har läst:)

2008-03-12 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback