Helg i Umeå

Så var en hel helg i Umeå avklarad. Världens mysigaste! Jag är så glad att jag åkte hit och de har verkligen varit en toppenhelg!


I fredags när jag kom hit var de strålande sol och de stämmer verkligen att de är helt annan luft här, mkt klarare. Kvällen blev mysig och vi satt uppe och snacka jättelänga. Titta på Lets dance och malin bjöd på asgod mat. Igår sov vi ett bra tag och sen kom Marina hit för att vi skulle upp på stan och äta lunch och titta i affärer. Jättemysigt. Marina träffa jag ju verkligen så otroligt sällan.

Vi kom hem från stan sent och de blev att göra oss i ordning på en gång. Sedan blev det att "fara" ( de använder de ordet hela tiden här..) till Frida, malins klassompis där förfest med Melodifestival, singstar och chips väntade. Vi landade till slut på Corrona och de var ett härligt ställe. Dock blev vi inte så sena.Idag har varit största degdagen, vi sov länge och blev i eftermiddags bjudna på lunch hos Marina där vi varit tills nu. Nu blire bara mys och tvtittande innan de blir att åka hem igen till sthlm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback