Sol sol sol

Underbara dagar nu. Gårdagen spenderades på Krampen till en början med Elin, Sabina och Carro. Dock drog vi vid 12.00 intill stan. Något som jag är glad för idag eftersom Karolinska Läroverket igår vann för första gången på sex år. Det rör mig inte så mycket, Risbergska vann ju alla mina tre år och de två åren innan det med : ) Så jag överlever. Men jag var inte sugen på att se Riset förlora så vi hängde i Väståparken istället. UNDERBARA SOL!

Kvällen spenderade jag med Daniel, återigen på en filt. Denna kvällen med jordgubbar, vi orkade dock inte ta oss till parken utan nöjde oss med våran bakgård. Mycket mysigt! Idag blir det först sola, sen lite marknadsafton och sen möte med alla som ska jobba på ENIRO i sommar! Spännande. Ikväll blir det BJÖRN GUSTAVSSON och Sangria med Josefine. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi vi har likadan bikini=) gina va..?

Postat av: Malin

Ps. KAROLINSKA LÄROVERKET!!!=)!!!

2008-06-04 @ 14:59:02
URL: http://ananaspaj.blogspot.com
Postat av: Marina

Hade oxå tänkt Björn Gustavsson ikväll, så är han "sjuk" den jäkeln!
Fin bikini, har också provat den, jag gillar guldringen i mitten =)

2008-06-04 @ 21:11:17
URL: http://tirita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback