snygga brudar

Nu jobbas det igen. Det är faktiskt fint väder utanför och jag känner mig lite dum som har lämnat flyttstätdningen på Kungsgatan till Daniel och Marita som är i full gång nu. Men jag började lite lätt igår och sen plockade jag även upp massa i nya lägenheten. Det är så mycket att göra kvar, men det ska nog bli bra. Igår jobbade Daniel så jag passa på att träffa Lotta & Gustav, åt pizza med dom och dom fick se lägenheten. På kvällen tog jag mig till Elin där mys/filmkväll styrdes med Elinx2 + Sabina. Jättemysigt! Inte sett dom på länge.


Imorgon kväll blir det fotboll med Erik, Erika och Daniel. Kanske styra lite planer inför onsdag natt då vi lämnar stan 03.00. Jag har massor att göra och fixa tills vi åker. Men det löser sig. EN vecka i Barcelona kommer göra mig så gott!




(Den här bilden är från förra sommaren & är så jävla snygg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback