Mys

Underbart väder och underbar dag. Daniel är och badar med lagkompisar medans jag har ont i halsen och är superförkyld. Jag ska lägga mig ute på en filt hos mamma snart och sen ska vi till IKEA och lägenheten för att fixa lite viktiga grejjer. Lönen var otroligt positivt överaskande igår så jag är glad och nöjd idag. Inatt ska jag jobba 22.00-04.15, men Peter ska också jobba så de blir bra med lite sällskap. Nästa vecka ska vi spela in lite nytt i studion som han skrivit. Det var så längesen sist! ♥

Jag saknar Barcelona, men en sådan här dag är Sverige underbart.
Jag sitter och skickar bilder till korthuset. Har tagit ut mina favoriter
och ska sätta upp massa i vardagsrummet och sovrummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback