BARCAAAAA!

BARCELONA MY LOVE! Vi har haft det så underbart och det är alltid så konstigt att vara hemma i Sverige. Men det är som alltid även skönt, speciellt om man bott på hostel 7 nätter (dock ett underbart, superbra sådant!). Det ska bli fint att slippa sova våningssäng inatt, även om jag och Daniel klämt ihop oss i en tillsammans (dvs. 90säng!). Imorgon ska det jobbas igen, men det gör inget - jag har delat pass och efter det första ska jag och två arbetskompisar åka och bada.

Barcelona har inneburit långa dagar på stranden, 30 grader i luften & 24 i vattnet. Timmar på stan av shopping och massa underbara kvällar med restaurangbesök, kortspel, öldrickande, utgående, promenerande och massa annat mys. Det är verkligen en toppenstad och jag har haft det bästa sällskapet. Nu ska vi fixa lite av de sista i lägenheten. Imorgon ska jag träffa mami som jag inte sett på 3 veckor. ♥

Bilder hoppas jag att jag kan lägga upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: ina

härliigt:)

Postat av: angelica

hej skulle uppsatta om just du kollade in min blogg och skrev vad du tycker om den

2008-07-24 @ 18:31:44
URL: http://pease.blogg.se/angel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback