Vi/Oss/Du&Jag

Det är lite roligt med en blogg. För de är ofta spännande att titta tillbaks i den..
Läste gamla inlägg från maj & juni 2007. Jag skrev så kryptiskt och hemligt, för att ingen skulle förstå men ändå kanske kunna ana. T.ex. hitta jag massa grejjer jag smygit dit om Daniel.



2a maj.
"Nästan lite sådär småperfekt.
Har jag inte sagt det så länge?
me like me like.
De här kan bli en rolig sommar, de är lite så jag jobbar."


Ingen som fattade då? Men nu i efterhand vet jag att jag skrev de en dag när jag suttit ute på daniels trapp och pratat länge för jag låst mig ute och de var första gången jag kände att han faktiskt kanske, inte troligt, men kanske gillade mig lite iaf. Så jag bestämde mig för att satsa. De var väl tur?

Även ett inlägg från juni, en dag efter att vi tidigare natt stått ute i regnet i 2,5 timmar på min uppfart efter att han skjutsat mig hem från krogen. Och jag förstod inte varför jag plötsligt blivit så feg? Jag ville ju mer än ngnsin. Han var ju för bra för att vara sann. Dock även för bra för att kunna gilla mig, för bra och för gammal. hihi.

17e juni 07.
"jag är ju inte feg
det är ju inte jag.
Men nu, vad är det här?
Almost to good. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback