Underbara underbara




Genomförkyld och till slut fick även jag influensan som alla andra har haft. Suck. Jag tänker ju vara frisk i helgen. Jobbat i Västerås igår, idag och ska även göra det imorgon. Faktiskt väldigt väldigt roligt! Ringer runt tll folk som sökt jobb, bokar in intervjuer, gör telefonintervjuer, tar referenser och andra småpysslor : )




Så. Nyår då? Verkligen en av de bästa någonsin. Vi åkte mot Växjö tidigt lördag morgon och kom fram ett. Degade i några timmar med alla och sedan vi fem började vi laga mat. En hel buffé som tog fyra timmar! Vi brudar som inte lagade maten pysslade med annat, bl.a. styrde jag och erika ihop ett eget twister som vi lekte med framåt småtimmarna. Hela kvällen var så mysig och vi somnade runt 03.30. Nyårsdagen styrde vi ett äventyrsbad i växjö i lekte runt i rutshekanor och mös i bubbelpoolen i flera timmar. Kom till Örebro runt tiotiden.

Likaså Daniels och min sparesa var jättehärlig. Hotellet var fantastiskt och verkligen värt att vara femstjärigt. Vi tog det så lugnt och bara hade det skönt. Handlade lite fina grejjer i taxfreen på vägen
hem och sov sen en natt i sthlm. Hela det här lovet har varit så bra och det är faktiskt väldigt mycket ångest att de är över om 3 dagar

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback