SKJUT MIG, brudjävel.

Bara för att driva mig till vansinne ....



finns det på varenda jävla tåg jag reser med en BRUD (ja, jag menar BRUD, inte tjej eller flicka) som pratar i telefon hela tågresan. JAG MENAR HELA! Och okej, om hon pratade normalt och om normala saker. Men nej, denna brud pratar så högt att till och med förbipasserande får höra hennes historier om mensvärk, om tidigare dejter, om festen igår, om ligget som festen resulterade i och om hur hennes dag förstördes för att hon fick jobba över 10 min.

TACK för informationen.
Jag får ont i huvudet av ditt förbannade häx-skratt
och vrider mig tusen ggr nervöst i den obekväma stolen
om du säger "OH MY GOD" en gång till. Lite vanligt vett & etikett
+ lite mänsklig respekt mot trötta medresenärer vore på sin plats.


(Och ja, jag pratar också mkt i telefon. MEN inte som dessa brudar. Inte högt och jag pratar absolut inte om hur jag på en fest glömde trosorna hemma när jag hade klänning. Denna spännande nyhet fick jag höra idag av brud, 22 år.)

image849
SKJUT MIG, tack.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha låter ju som om du har lika trevliga resor som jag då ;) haha.. syftar såklart på den arga tanten som jag får dras med istället ;p vi får komma på nått botemedel mot detta tycker jag allt!!
Ha det bra! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback