Skin

Fick nyss världens finaste låt av Daniel. Texten var så rätt.  Jag blev så kär i den. Här är en bit av texten.

REF.
Skin skin, som den sol du e.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys lys, som den stjärna du e.
Du lyser upp i mörkret och jag känner du är min.

När du rör mig , talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Vers.1
När jag sitter här på tåget, ser hur meter blir till mil -
saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Tror de finns en högre plan för oss två.

Känner när vi ser på varann, hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär - olika städer i vårt land.
Värmen som sätter mig i brand - och jag känner hur du glöder min vän.
Passionen och kärleken vi växer med den.

Kan vara mörker men ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att vara isär.
Jag önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.

image829





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback