Sjukhusvistelse.

Efter en natt på sjukhus är man inte på topp. Har legat dålig sedan i måndags kväll och igår morse tog jag äntligen tag i mitt liv och promenerade bort till sjukhuset med Daniel som stöd. Där blev jag inlagd och efter olika undersökningar och röntgningar så fick jag iaf åka hem imorse, ständigt med denna förvåning över hur fruktansvärt roligt och skönt det kan vara med smärtstillande... lite otäckt faktiskt.


Idag har jag fikat med Andrea och Marika, mycket mycket trevligt : ) Har inte sett dom på flera månader. Ikväll får vi se vad som händer men imorgon blir det iaf att jobba massa, först i studion på dagen och sen på STORA HOTELLET hela natten + lördag natt. Hopaps bara min lilla mage klarar av det.


image842

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback