Sinnesjuk vecka

OKEJ! Den här veckan är helt sinnessjuk. Tanken var idag att ta tåget till sthlm, dansa ikväll och ha en lektion imorgon förmiddag för att sedan landa i örebro på eftermiddagen. SHI fick jag! 5 min innan jag skulle gå till tåget upptäcker jag att jag glömt min plånbok på tåget igår. HEJA MIG! Fuck.

Daniel räddade mig med pengar och väl på tåget får jag veta att jag inte har några lektioner imorgon alls för mia, min lärare är sjuka. HEJA! Så jag åkte alltså bara till sthlm för en danslektion och fick pröjsa 250 kr för resan dit och arg som jag var.. tog jag tåget hem direkt till Örebro efter dansen. Jag hade ingen lust att stanna en enda natt i onödan. Daniel jobbar natt inatt men han är hemma igen imorgon bitti. Fy tusan vad tågresor jag lägger energi på.

image848
Btw. jag saknar min älskade kusin. Igår kväll hade vi ett
riktigt bra "kusinprat" i telefon. UMEÅ är för långt bort!
(och ja, de ÄR en skabbig bild på oss..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback