grammisgalan

En bra dag. Rakt igenom, bra och intensiv. Det är sådana dagar jag behöver och vill ha. Repat i skolan tills halv nio ikväll. Det börjar närma sig, sakta men säkert - nästa lördag. Kommer bli en grym grym grym konsert.



Sitter i sängen och tittar på Grammisgalan, det glädjer mitt gamla indie-hjärta att Kent redan vunnit två priser!  Det säger rätt mycket efersom svenska folket är med och röstar. underbart ska de bli att se dom igen. På tal om musik var jag hos Johan igår kväll och spelade in demo, hann med två låtar och tar två till så snart vi kan. Han är så fantastisk Johan som hjälper mig så gärna. Det var jätteroligt!

Idag på dagen drog jag till munchenbryggeritet för att röstprova för två roller, till en ny serie. Det gick bra, men som vanligt vet man aldrig eftersom man inte har koll på de andra som söker. Men de är roligt att dom har mig i åtanke på nya roller, still going strong och är med i gemet lixom : ) . (hej klyscha klyscha hej)

image824

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback