En ny, hälsosammare - EMMA

Tränat, första gången på Friskis på evigheter. Det var skönt och kul, men ja - jobbigt också såklart. Från och med idag äre Gympa-medel 20.30-21.30 som gäller och även Streetdance på Onsdagar 18.00-20.30 : ) Det ska bli ordning nu, skönt ska de bli! Innan träningen åkte jag till Matilda och hennes Boda. Matilda lagade mumsig mat åt mig och vi satt och snacka massa sen. Eller massa, de blev iofs ett kortisbesök ikväll men nu bor vi så nära så oftare ska de bli. De tar bara 12 min från mig till henne. DENI! Heja heja stockholm.

De blev visst inte många nätter i sthlm nu, för onsdag är vi lediga i skolan vilket innebär att jag åker till örebro imorgon då jag fixat in ett läkarbesök på onsdag där. Så imorgon är jag tillbaks : )

image846

Helgen som gick innehöll nästan bara jobb jobb jobb. Men igår kväll fick vi iaf lite kvalitetstid ♥, jag och Daniel. Vi köpte mat, han Burger King och jag Sushi och sen dega vi framför COYOTE UGLY som jag alltid kommer häva ÄR en bra film. sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback