".. den ena har styrkan och den andra har mod."


Veckan som kommer blir väldigt intensiv. Går länge varje dag men de är bara roligt. Blev så glad idag för mitt underbara jobb (Km-studio) ringde mig idag och ville ha mig dit och göra några nya avsnitt närmsta veckorna. SÅ kommande fredagar jobbar jag och tjänar pengar. Det tackar vi för! Fredag kväll ska jag spendera sovandes i Daniels nya lägenhet, lördag dag och kväll blir i sthlm - KONSERTDAGS och lördag natt + söndag natt i örebro.





ett tack.
TACK för att du får mig att må så bra.

"Du och jag klarar de ihop, vägen är lång och bördan är stor.
Men jag vet att , du och jag klarar de ihop.
För den ena har styrkan och den andra har mod."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback