Årets låt, grammisgalan 2008.

DEN VANN DEN VANN DEN VANN! De gör mig ändå fantastiskt glad att min älskade favoritlåt jag förövrigt spelade in igår vann "Årets låt" i grammisgalan nu ikväll. OM DU LÄMNA MIG NU, Lars Winnerbäck och Miss Li.



Ja, om livet inte går som jag vill, tänker och hoppas. Om något händer oss (peppa peppa ta i trä, inte.) så är det den låten jag kommer gråta mig sömnlös till. Den låter som kommer påminna mig om en fantastisk sommar och en fantastisk höst. Fantastiska nätter, dagar och kvällar. Och en fantastiskt människa. Men självklart, de ska inte ske.



"Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig i balans.
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi tillslut har blivit sams."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback