2007

Året som gick :


(jag gjorde det förra året, och året innan det, och det... här är den igen.)



Årets största händelser:
Jag reste till mexico
Jag och Per gjorde slut
Jag tog studenten
Jag reste till AYIA NAPA
Jag flytta till sthlm
Jag började på Kulturama
Mamma och Lasse skiljdes
Jag och Daniel blev tillsammans

Årets partylåtar:
Rompa mi
Bjud på en dans
The way I are
Dunka mig gul och blå
Vad e de för mode?

Årets "Betyder-massa-låtar".
Lips of an angel
Hey there Delilah
Om du lämna mig nu
Curly Sue
Evil Eye

Årets konserter :
Takida 29/7 Motala,
Kapten röd 10/8 augusti
Afro 1B Blue moon bar sthlm.

Årets beroendeframkallande:
Bodyshops Lipbutter - Pink grape fruit

Årets pinsammaste:
Midsommarfyllan , helt klart.

Årets chock:
Tatuerad 20/8

Årets drink:
P2 (jag vet den är gaaammal, men ack så god.)

Årets hata-mer-än-allt:
LAXÅ och ESAB som tog 6 underbara veckor av min sommar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback