Utgång 15/2

Helt underbar kväll igår. Det som tidigare verkade bli en hopplös kväll blev så himla bra och det var längesen jag vakna på så bra humör som jag gjort nu på morgonen (lucnh?).


Började kvällen hemma hos Elin A i hennes mysiga lägenhet på Öster som jag faktiskt aldrig varit i trots att hon bott där i säkert 2 år snart. Där träffade jag massa gamla vänner och de var så roligt att få vara ute på hemmaplan igen. Eftersom de flesta hade tänkt styra Satin där de väntades Hardcore vilket jag inte stordiggar så fick jag med mig Josefine och Elina till Kåren som var ett helt rätt beslut! En en gång.. Kåren är verkligen mitt ställe! Där blev det några glas tills folk började komma och senare dans för hela slanten. Träffade så mkt gamla kompisar!

01.30 möttes jag upp med Daniel, Erik och Torsten som också var där och vi styrde en taxi till Burger King där männen promt skulle ha fyllekäk. Vi sluta väl i säng runt 03.00 och sov länge nu imorse. Det är så himla fint väder och jag ska snart ut och ta en promenad ensam. Ikväll blir en lugn myskväll, jag tänker tvinga min karl att se på melodifestivalen med mig. SÅDÄSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback