Old times

Föresten var jag en sväng på Risbergska i förmiddags. Mycket trevligt, var på en lunchkonsert där gamla ES3MD-oldisar spelade som nu går på BETEL i sthlm - träffade även mina gamla elevrådsbrudar Sara,Frida och Linn.

Det är lite konstigt hur det faktiskt kunde kännas så skumt att åka 16-bussen ut men att det sedan kändes så självklart när man väl var inne. Det har gått så fort alltihop, de är ju faktiskt hela 8 månader sen jag tog studenten men de känns som igår och jag har svårt att fatta att 89orna nu snart ska springa ut. Sjukt. Förövrigt vill jag bli helt frisk nu för de är jag banne mig inte än.


Hitta lite bilder från Risbergska-tiden på mamis dator.  HEJ&HÅ
La in dom på
popashell.bilddagboken.se

image869
Emma 2004





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback