Mysmåndag

Måndag kväll och en bra sådan. Jag har haft en helt fantastisk dag i skolan och kommit underfund med mycket. DOCK som vi vet växlar allt så att skriva ut planerna är onödigt, allt kan förändras nästa vecka. Men dagen idag var toppen och kvällen verkar bli mys också. EH? Jag är i örebro igen.

JA om ngn tycker att jag åker mycket så gör jag det. De stämmer men för tillfället är det inte jobbigt alls och jag vill för tillfället inte bo själv alls, de kommer bli bättre. Men när jag får tillfället att åka gratis till örebro från sthlm, då är inte jag den som är den : ) Hehe. Jag mår så bra här och resorna är inte alls jobbiga.  Pappa och jag åkte upp igår och har haft två toppendagar. Han hjälpte mig med gardiner och stuff som gjorde lägenheten så mysig.

Idag åt vi lunch i Hammarby sjöstad bredvid skolan och shoppa på Adidas OUTLET. Hitta massa toksnyggt till både Daniel och mig, MEN min ekonomi klarar inte av så mycket så de fick bli en varsin toksnygg t-shirt. ♥

image879image881

Simona, Herman , Malin & Boel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback