Klant.

Vilken dag! Bara bara bara inge bra - rakt igenom. Trots mycket sömn inatt så var jag helt slut imorse när jag vaknade och tågresan som väntade blev inte bättre heller. Två femtonåriga tjejer satt mitt emot mig och som vanligt råkar jag bara ut för människor som gärna vill dela med sig om  sina privatliv - gärna för hela tåget - så någon sömn på resan fick jag aldrig.

Och sen.. två sekunder efter avgång inser jag DET. Jag har glömt mina nycklar i Örebro och kommer inte in i min lägenhet, inte in i mitt skåp, kan inte hämta danskläder och nej INGENTING! Jävla klant. Jag hade planerat att sova i lägenheten för en gångs skull i två nätter nu men eftersom jag MÅSTE ha nycklarna imorgon var det bara att ta tåget till Örebro efter skolan.

image898image899
(Örebro . vs. Stockholm ? )

Klantigt, javisst.
Dock väldigt skönt att ha någon att komma hem till, som väntar på en och ger en ett stort leende och en stor varm kram som får genast får en på så mycket bättre humör och gör en glad på några sekunder. Det var behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback