Kärlek

Precis städat klart ink. diskat klart i lägenheten. Nu är det mycket mysigt och snart kommer mina godingar hit. Jobbade tills 15.00 idag och imorgon ser det ut att bli Västeråsjobb för min del men de är bara roligt. WEYWEY.


Daniel har varit i Stockholm idag och gjort testerna för sommarjobb där med, hade tydligen gått asbra och han lät så glad när han ringde. Han hade fått de bästa tiderna av alla. ♥ My love. På fredag har han intervju här i örebro och då måste de gå bra - för jag pallar inte att han får i Stockholm ist för Örebro - så får jag sitta här själv och han hamna i Stockholm i sommar. HEJ om bytta roller!



Nej nu sitter mitt namn på dörren och adressändringen är gjord.
Jag mår så bra. Massa ångest släppte idag och allt bara faller
på plats. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att vara så glad?

image915


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback