Fredag hos mamma

En fredagskväll hos mami blev det. Möjligtvis en sen promenad med malin sen men de tror jag inte. Daniel jobbar natt och jag var inte sugen på att sitta själv i lägenheten så de blev lite BECK med lillebror och mamma. Mysigt det med. Imorgon dock är kvällen vigd för inplanerat mys - även fast man näst intill är sambos så hinns det sällan med för jobb, skola, träning och annat. SÅ imorgon blir det god mat och THE WIRE-maraton. ♥


Var lite utgångssugen ikväll.  "Love dont let me go" - David Guetta ger sjuka minnesbilder från förra vintern och BABAR med Elin framför allt. Jag kan verkligen sakna tisdagarna på BABAR, dom var alltid sådär underbart spontana. Halva priset i bar&kök fram tills midnatt - de var så oslagsbart! Dom måste tjänat bra på mig & Elin : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback