En söndag utan ångest

(eller "En söndag utan ÅNGHÄST" som en kär vän till mig skulle säga.)

För första gången på riktigt länge är det söndag och jag har inte ångest. Det är ganska uppenbart att det bara grundar sig i att jag inte måste ta tåget imorgon utan ska stanna här i Öret under hela lovet tills nästa måndag. Imorgon börjar jag jobba och det blir riktigt skönt, inte en gnutta ångest över det. DOCK har jag och Daniel hittils idag bara sovit bort dagen pga. regnet och planerna är att fram tills 18.00 bara dega och titta film. Sen ska vi hem till far min och äta pizza + att se ännu mer film. Det kan bli en skön söndag det här.

Vi hyrde en varsin film, Predikanten och This is England. (De är inte så svårt att lista ut vem som valde vilken.!)



Kommentarer
Postat av: marina

Lät precis så som en riktig söndag ska vara, skönt! Du har lov du, vilket fusk är inte det!
This is England är riktigt bra, mkt vettigt att säga i den filmen, såg den för ganska länge sen, men riktigt sevärd!

2008-02-24 @ 17:48:31
Postat av: Christophers Lina

hej:) brukar snoka i din blogg ibland, hoppas de är ok !:) Kram Lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback