En perfekt lördag

image875
Efter en helt perfekt lördagkväll är det slutligen söndag igen (NOWAY?) ... och de är som vanligt ångestfyllt. Idag började Daniel 08.00 och jobbar tills 08.00 imorgon bitti vilket betyder att vi inte ses mer förens om  några dagar. Men jag är fast besluten om att kommande vecka ska bli en toppenvecka, bättre än förra och bättre än de senaste. Just nu är inte Stockholm en stad för mig, kanske blir den de senare - kanske inte. De visar sig.


Lördagskvällen spenderades med Daniel hemma på Kungsgatan, vi hyrde film, han lagade min favoritmat (Mozarellafläskfilé med salamiinlägg och ris med chilisås) och sen drack vi vin och bara mös. Både igår eftermiddag och idag har jag umgåtts med malin ♥ De ska bli så roligt att åka till henne om två veckor. bäst!

Nu ska snart papi hämta mig.
De blir åka till sthlm med han.
Vi ska ha de trevligt och han
ska hjälpa mig. Han e så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback