Du hade tid

tisdag kväll
(Publiceras en dag försent för datorn strulade igår.)



"Om du hade tid"
med Winnerbäck är tamme tusan alldeles för längesen jag lyssna på. De är mycket minnen i den låten. Ska göra ett artistporträtt av Winnerbäck ikväll och sedan hålla föredrag om han inför klassen imorgon. Dagen i skolan har varit bra, kanske inte lika taggad som igår men bra och fungerande ändå. Imorgon blir en lång dag och likaså fredag men på eftermiddagen efter teorin blir det kontraktskrivning igen på proffice inför jobb och sen har jag en skön helg framför mig. Utgång fredag ser det ut som ?


"Så hur ska jag gå hem, när allt är såhär? Jag vet du kommer se på mig sådär, och säga "Vad har du gjort ikväll, och vad har du bestämt? Du sa du behövde tid och du hade tid."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback