8 månader..

Onsdag kväll. Fika med Chrille ikväll och sen hemmamys. Får iaf vakna med mitt eget hjärta på alla ♥ dag imorgon även om jag ska upp 05.45. Ska tvinga honom att äta frukost med mig så vi får ses lite. Dagen har varit toppen, både tallektionen och stageingen var superbra och det var skönt att få dansa av sig lite på Rickys lektion. Imorgon kväll ska jag som sagt dricka ngt glas vin med Simona och hennes kompis. Får se vart vi hamnar.  Solen har lyst hela dagen i sthlm och jag promenerade på lunchen med Hanna, Emma och Johanna. Supermysigt!

 
Snart helg och Daniel är ledig hela, det är lyx det.

image883image884
(8 månader sen AYIA NAPA med sabina, de kan man fan inte tro. De går fort. GE mig sommar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback