Vi utan karaktär.

Idag gott folk. Har jag ätit lunch med dessa två (se nedan.) De är så fruktansvärt karaktärslösa dem dära två! Och dom smittar av sig. Här hade jag väldigt duktigt och strukturerat lagat matlåda och tagit med mig för att äta i skolan. Ja, precis - för att jag är en fattig student och hellre lägger sista slantarna på julkappar. Mycket ädelt av mig.

MEN VET NI? Erik tar fram sina största hundögon och Elin lägger fram ett flertal retoriska argument efter varandra till varför Njutas mat är så mycket godare än min "Pasta med färdig tomatsås - på burk, med champinjoner och basilika," (nehe?). JAG KLARAR NÄSTAN AV DET! Men vet ni vad smarta (läs: hemska.) jag gör? Jag är 20 år och ringer pappa. Jag förklarar för honom att mina vänner med hundögon kommer frysa ute mig ur vänskapskretsen (Det skulle bli tre tråkiga år på universitetet) om jag inte äter på Njuta med dom. "SNÄLLLA pappa kan du betala?" Och de gör han. Min underbara pappa. (Tack papi.) Tur att maten på Njuta var god. Men någon karaktär, de har jag banne mig inte.



(Men om jag har dålig karaktär? HA! Jag ser iaf till att klara & vinna mina vad. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback