Utmanad av Matilda.

8 favoritprogram:
  1. Sex and the city
  2. Greys Anatomy
  3. Idol
  4. Scrubs
  5. Parlamentet
  6. Ensam mamma söker
  7. Desperate housewifes
  8. Vänner
     

8 saker jag gjorde igår:

  1. Vaknade hos Daniel
  2. Åkte tåg från Skövde
  3. Repade med bandet
  4. Mös med mami och lillebror
  5. Åt gröt som D glömt salta, smakade inte så gott nej.
  6. Bloggade
  7. Diskuterade lördagens bravader hos Josefine
  8. Försökte få ur stearinet ur håret

8 saker jag ser fram emot:

  1. Julafton (bästa dagen på året)
  2. Nyårsafton (näst bästa.)
  3. Att älskling flyttar hem
  4. Att få ta ett varmt bad ikväll
  5. Att bli klar med uppsatsen
  6. Att få köpa soffa i januari
  7. Att få läsa kommunikativt ledarskap i vår
  8. Juldagsutgången!

8 favoritrestauranger:

  1. Indigo
  2. East west sushi
  3. Efesos
  4. Njuta
  5. Akane Sushi
  6. Ciao ciao (sthlm.)

8 saker på min önskelista:

  1. En Ipod nano, 8GB
  2. Raggsockor
  3. Pärlörhängen
  4. Greys Anatomy säsong 4
  5. Presenkort på Spahuset
  6. Pengar till jeans
  7. Leilas bakbok
  8. Tshirt från Federal.se
Personer jag utmanar:
Elin, Josefine (Karlskoga/Skövde), Mikaelska, StoryofLarsson, Jordgubbskvinnan och Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback